Queue Login

Hi, I recently bought the queue login module. I am having trouble starting it up. It is installed in a Freepbx distro and I have observed that when I register an agent it does so with the option of optimizing the interface / n. If I leave it like this I have problems with the transfers, since the agent remains busy until the transferred call ends, in addition to leaving no records in the queue-log file, so I do not have statistics on such calls in Asternic Stats. I have tried to modify the login / logout macros so that it does not include the optimization of the channel / n and logging directly with asterisk feature code * 45 (queue name) everything works correctly.

Is it possible to disable interface optimization in dynamic agent login with the queue login plugin?

Thank you.

Comments

  • Привет!!
    Хочу поделиться опытом сотрудничества с грамотным защитником..
    Наши недоброжелатели распускали слухи о банкротстве компании.
    Пришлось объяснить, что есть такое понятие: защита чести достоинства репутации
    Самое большое удовольствие - слышать, когда суд встает на твою защиту и вынуждает ответчика опровергнуть ложь и клевету публично!
    Не слушайте советчиков, что лучше погугли в сети что говорить в суде и сделай так же - будет дешевле.
    Всем хорошего дня!

Leave a Comment

BoldItalicStrikethroughOrdered listUnordered list
Emoji
Image
Align leftAlign centerAlign rightToggle HTML viewToggle full pageToggle lights
Drop image/file